Copilot – Váš AI pomocník v pracovním životě (část 2)
V předchozím článku jsme se seznámili s tím, jak Copilot může usnadnit práci v aplikacích jako Outlook, Teams a PowerPoint. Nyní se podíváme na další pokročilé funkce a vychytávky, které nabízí Copilot for Sales, a jak mohou ještě více zefektivnit váš pracovní den.
Dnes bychom vám chtěli popsat, jak Copilot for Sales rozšiřuje možnosti – např. o spolupráci s CRM D365.
Schůzky v Teams Copilot for Sales nejen shrne a pomůže Vám generovat odpovědi, ale umí vypsat i AI poznámky, zápis a návrh zápisu přímo do CRM D365 a to nejen formou aktivit, ale i např. příležitostí a dalších entit.
Prostřednictvím rozhraní doplňku Copilot lze veškeré záznamy i editovat. Zajímavou funkcionalitou je i to, že Copilot umí navrhovat, o čem byste se na schůzce měli bavit nebo případně na co se protistrana může ptát.
Uživatelské začátečníky CRM – např. vaše nové zaměstnance jistě zaujme i možnost komunikace s CRM prostřednictvím Copilota – již není nutné vše znát zpaměti, ale lze použít tzv. Natural language a dát Copilotovi úkol: Připrav mě na zítřejší meeting s firmou xy. Copilot najde detaily meetingu, informace o jeho účastnících, související příležitosti, dokumenty nebo případně nabídky, které formou textu odprezentuje. Toto platí i pro Excelovské soubory, což je funkcionalita, která dříve nefungovala, ale nyní se s novou Wave 2 bude stále zlepšovat.
Závěrem přidávám ještě pár návrhů promptů, které určitě vyzkoušejte:
- Co je nového v mých obchodních záznamech? Copilot pak vyhodnotí vaše záznamy typu Obchodní vztah, Zájemce a Příležitost, které byly aktualizovány v posledních 7mi dnech.
- Co mám zítra v kalendáři? Copilot rozepíše, co vás zítra čeká.
- Co se včera řešilo na schůzce „název schůzky“? Copilot vám předá souhrn z jednání.
V příštím článku dostanete informaci, jakou novou funkcionalitu s podzimní Wave 2 můžete od Copilota očekávat.