Pořádáme Business Central školení v oblasti financí

Připojte se k našim odborným školením zaměřeným na uživatele systému Dynamics 365 Business Central (BC) a NAV. Nabízíme jedinečné příležitosti, jak získat hluboké znalosti od profesionálů v oblasti financí a IT.

Naše workshopy jsou pečlivě sestaveny tak, aby pokryly klíčová témata jako jsou finanční výkazy, konsolidace, zálohy, DPH, zásoby či vychytávky v BC. Získáte praktické dovednosti, které okamžitě využijete ve své praxi – od filtrování a analýz až po efektivní práci s daty.

 

PŘIHLÁSIT SE NA ŠKOLENÍ

Získejte nové schopnosti s naším workshopem a buďte ještě lepší v tom co děláte

Naše školení jsou ideální pro finanční profesionály, účetní a manažery, kteří chtějí maximalizovat potenciál systému Dynamics 365 Business Central.

Získejte praktické tipy, naučte se chytré postupy a odhalte nové možnosti, jak zlepšit vaše každodenní procesy. Díky zkušeným školitelům a individuálnímu přístupu získáte informace, které vám pomohou:

  • zefektivnit práci,
  • minimalizovat chyby a
  • lépe využívat funkcionalitu systému.

Připravte se na krok kupředu ve vaší profesní dráze – přihlaste se na termín ještě dnes ⬇️

skoleni-business-central.png

Školitelé

Jan Švorc

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jan Švorc, váš školitel, je odborník s mnohaletou praxí v oblasti financí a specializací na Dynamics 365 Business Central. Je držitelem titulu Ph.D. v oboru Ekonomie a managementu a prestižního MBA z University of Durham, což dokládá jeho špičkové vzdělání a teoretické znalosti v oboru. Jako certifikovaný Dynamics 365 Business Central Functional Consultant má dva roky intenzivních zkušeností s tímto systémem a dalších osm let působil jako konzultant ve společnostech velké čtyřky. Od roku 2022 je členem týmu ARTEX, kde pomáhá firmám zlepšovat procesy a dosahovat jejich finančních cílů. S Janem Švorcem máte jistotu, že vás školením provede profesionál, který rozumí vaší praxi i výzvám, které řešíte.

Jelena Artiševskaja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vaše školitelka Jelena Artiševskaja je uznávanou odbornicí s více než 20letou praxí v oblastech účetnictví, reportingu, controllingu, Intrastatu, EKO-KOMu, cel a daní. Díky svým hlubokým znalostem finanční problematiky a pětileté zkušenosti konzultantky pro systémy Dynamics NAV/BC se specializací na finance, vám poskytne jasné a srozumitelné návody, jak efektivně pracovat s těmito systémy. Od roku 2023 je součástí týmu ARTEX, kde pomáhá zákazníkům zvládnout nejen technické aspekty, ale i strategické využití jejich účetních a finančních nástrojů. Pod vedením Jeleny získáte cenné dovednosti, které vám usnadní každodenní práci a umožní vám naplno využít potenciál systému Dynamics.

 

Nevyhovuje vám termín?

Nemáte v daný termín školení čas? Nezoufejte! Školení plánujeme opakovat zhruba v časovém úseku dvou měsíců. Nebojte, nebudete se muset několikrát vracet na tuto stránku a kontrolovat, jestli už tam náhodou není nový termín školení. Přihlaste se k Newsletteru Artex a termín vás budeme o dalších termínech informovat, dokonce vám je i připomeneme, veškeré info vám tak dorazí přímo do emailové schránky a vy nebudete muset na nic dalšího myslet.

Pokud vám nevyhovuje termín školení ale téma školení vás zajímá, rádi se s vámi domluvíme na nějaké alternativě, abyste o informace nepřišli. Pojďte se s námi domluvit, obraťte se na nás, rádi s vámi vše probereme.

Jak bude školení probíhat?

  • Školení bude trvat přibližně 3-4 hodiny. Může ale trvat i déle, záleží na množství případných dotazů. Zahájení školení bude vždy v 9:00.
  • Ideální by bylo přinést si vlastní laptop s přístupem do testovacího prostředí. Školení bude probíhat interaktivně, nepůjde jen o nudnou přednášku.
  • Ukázky budou stavěny na datech demo prostředí Cronus.
  • Školení se otevře v případě, že budou minimálně 2 zájemci.
  • Školení bude probíhat online.
  • Účastníkům bude posléze také k dispozici záznam školení.
  • Budete mít také možnost ptát se na jakékoliv dotazy.

Přihlásit se můžete níže ⬇️

Rádi byste rozšířili okruh svých znalostí v těchto tématech?

1

Konsolidace, cash flow výkazy a modul rozpočty

Datum konání: 7. 11. 2025

Školitel: Jan Švorc

PŘIHLÁSIT SE NA TERMÍN

Doba školení: 3 hodiny

Cena: 4750,- (bez DPH)

  • Nástroje pro finanční reporting v BC.
  • Nástroje pro sestavení konsolidované účetní závěrky v BC.
  • Modul pro plánování peněžních toků.
  • Nástroje pro finanční plánování a porovnání se skutečností.
2

Nákladové účetnictví

Datum konání: 5. 12. 2025

Školitel: Jan Švorc

PŘIHLÁSIT SE NA TERMÍN

Doba školení: 3 hodiny

Cena: 4750,- (bez DPH)

  • Principy vedení nákladového účetnictví v BC.
  • Druhy a nositelé nákladů, nákladová střediska.
  • Transfer a účtování položek nákladů.
  • Automatizované rozdělování nákladů v nákladovém účetnictví.
  • Další možnosti účtování a rozdělování náklad.
3

Roční uzávěrka účtů – inventury účtů, technické zavření v BC; Časové rozlišení

Datum konání: 7. 2. 2025

Školitel: Jan Švorc

Školení již proběhlo, zvažte přihlášení na aktuální termín.

Doba školení: 3 hodiny

Cena: 4750,- (bez DPH)

  • Nástroje pro fyzickou a dokladovou inventarizaci majetku a závazků.
  • Odsouhlasení zůstatků účetních knih na hlavní účetní knihu.
  • Uzavření účtů hlavní knihy a převod zůstatků.
  • Automatizace účtování nákladů a výnosů příštích období.
  • Možnosti účtování dohadných položek.
4

Dlouhodobý majetek

Datum konání: 7. 3. 2025

Školitel: Jan Švorc

Školení již proběhlo, zvažte přihlášení na aktuální termín.

Doba školení: 4 hodiny

Cena: 4750,- (bez DPH)

  • Způsob účtování dlouhodobého majetku v BC.
  • Nastavení oblasti dlouhodobého majetku.
  • Pořizování, aktivace, zařazování a technické zhodnocení dlouhodobého majetku.
  • Odepisování a vyřazování dlouhodobého majetku.
  • Opravy účtování dlouhodobého majetku.
  • Evidence a účtování drobného dlouhodobého majetku.
5

Zálohy, pohledávky, závazky, pokladny, banky, zápočty

Datum konání: 4. 4. 2025

Školitel: Jan Švorc

Školení již proběhlo, zvažte přihlášení na aktuální termín.

Doba školení: 4 hodiny

Cena: 4750,- (bez DPH)

  • Účtování prodejních a nákupních dokladů.
  • Účtování z finančního deníku.
  • Proces fakturace se zálohou.
  • Evidence pohledávek a závazků, vyrovnávání položek.
  • Přecenění pohledávek a závazků.
  • Započítávání pohledávek a závazků.
  • Nastavení bankovní správy.
  • Vystavení platebního příkazu.
  • Zpracování a proúčtování bankovního výpisu.
  • Pokladní agenda.
6

DPH – zpracovávání přiznání, kontrolní a souhrnné hlášení, kontroly

Datum konání: 16. 5. 2025

Školitelka: Jelena Artiševskaja

Školení již proběhlo, zvažte přihlášení na aktuální termín.

Doba školení: 3 hodiny

Cena: 4750,- (bez DPH)

  • Koncept DPH účto skupin, nastavení účtování DPH.
  • Nastavení výkaznictví DPH.
  • Příprava a podání přiznání k DPH.
  • Příprava a podání kontrolního hlášení.
  • Příprava a podání souhrnného hlášení.
7

Účto skupiny, účty, měny, kurzy

Datum konání: 6. 6. 2025

Školitel: Jan Švorc

Školení již proběhlo, zvažte přihlášení na aktuální termín.

Doba školení: 3 hodiny

Cena: 4750,- (bez DPH)

  • Správná definice účtů hlavní knihy.
  • Práce s měnami a měnovými kurzy.
  • Přepočet cizoměnových zůstatků v účetních knihách.
  • Koncept vedení účetních knih a účtování v prostředí BC.
  • Propojení účetních knih pomocí účto skupin.
  • Účel a nastavení specifických účto skupin.
  • Účel obecných účto skupin a nastavení obecného účtování.
8

Vychytávky v BC pro účetní

Datum konání: 4. 7. 2025

Školitel: Jelena Artiševskaja

Školení již proběhlo, zvažte přihlášení na aktuální termín.

Doba školení: 4 hodiny

Cena: 4750,- (bez DPH)

  • Filtrování, exporty, analyzovat, kontingenční tabulky, datumy, statistiky, náhledy účtování, související položky (pavouček).
  • Přizpůsobení a customizace role.
  • Vyhledávání a filtrování.
  • Užitečné klávesové zkratky.
  • Import a export z/do Excelu, editace přes Excel.
  • Analytický režim na stránkách seznamů.
  • Další funkcionality.
9

Zásoby, karty zboží, poplatky zboží, kontroly, reporty, oceňování, přecenění, adjustace, inventury, Intrastat – I.

Datum konání: 19. 9. 2025

Školitel: Jan Švorc

Školení již proběhlo, zvažte přihlášení na aktuální termín.

Doba školení: 4 hodiny

Cena: 4750,- (bez DPH)

  • Nastavení v oblasti zásob.
  • Účto skupiny zboží a nastavení účtování zboží.
  • Oceňování zboží – metody ocenění, nastavení pro oceňování, specifika sledovaného zboží.
10

Zásoby, karty zboží, poplatky zboží, kontroly, reporty, oceňování, přecenění, adjustace, inventury, Intrastat –  II.

Datum konání: 26. 9. 2025

Školitel: Jan Švorc

Školení již proběhlo, zvažte přihlášení na aktuální termín.

Doba školení: 4 hodiny

Cena: 4750,- (bez DPH)

  • Adjustace nákladů na zboží – účel, princip fungování, nastavení.
  • Nástroje pro provedení fyzické inventury a proúčtování inventarizačních rozdílů.
  • Intrastat – nastavení, sběr informací pro výkazy Intrastat, vytvoření výkazu Intrastat.
11

Dimenze a Finanční výkazy

Datum konání: 3. 10. 2025

Školitel: Jan Švorc

Školení již proběhlo, zvažte přihlášení na aktuální termín.

Doba školení: 3 hodiny

Cena: 4750,- (bez DPH)

  • Koncept dimenzí a jejich hodnot, účel a příklady dimenzí.
  • Nastavení výchozích dimenzí a podmínek účtování dimenzí.
  • Nastavení kombinací a priorit dimenzí.
  • Opravy dimenzí.
  • Nástroje pro finanční reporting v BC.

Další služby Artexu

Dynamics 365
Dynamics 365
Systém je plně integrovaný na nástroje dostupné v rámci Microsoft 365.
Microsoft Azure
Microsoft Azure
Moderní a flexibilní řešení  vašich  IT a byznysových  potřeb.
Microsoft 365
Microsoft 365
Moderni IT technologie dostupné na všech zařízeních
Outsourcing IT
Outsourcing IT
Postaráme se o vaše  IT a vy se můžete  věnovat svému byznysu
Business Central
Business Central
ERP systém,  který podpoří chod a růst  vašeho byznysu.
M365 - Copilot pro osobní efektivitu
M365 - Copilot pro osobní efektivitu
Staňte se AI odborníkem a svým tempem ohromte kolegy a nadřízené!
D365 – BC dovednosti pro každodenní praxi
D365 – BC dovednosti pro každodenní praxi
Zvyšte svou osobní efektivitu se školením Business Central dovednosti pro každodenní praxi!
D365 – Základy Customizace Power Platform
D365 – Základy Customizace Power Platform
Chcete se naučit, jak efektivně přizpůsobit Power aplikace pro vaše potřeby? Pak je toto školení právě pro vás! 
KONTAKTUJTE NÁS